De reis gaat door.. - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Laura Huber - WaarBenJij.nu De reis gaat door.. - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Laura Huber - WaarBenJij.nu

De reis gaat door..

Door: laurahuber

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Juli 2012 | Vietnam, Nha Trang

Hoi hoi iedereen!

Zo vanavond gaan we weer verder; op naar Nha Trang. We hebben een heerlijke tijd gehad in Hoi An, echt even bij kunnen komen. Het blijkt nog best spannend te zijn, zo backpacken door een wildvreemd land. ;) hahah.

Even kort gezegd: we hebben deze week dus eigenlijk vrijwel niks bijzonders gedaan. Voornamelijk lekker gezeten, wat gedronken, lekker gegeten. Ook hebben we 2 keer een fietsje gehuurd en zijn we naar het strand toe gefiets. Het 'rustig aan doen' , was ook wel prettig. In Vietnam blijkt de term buikpijn vaak voor te komen, bahbah. Maar gelukkig gaat het nu al iets beter :) Hopen dat het een beetje weg blijft. Ook is het hier vooral veel te heet om iets te doen. Met 36 graden, en gevoelstemperaturen in de zon van rond de 40/45, brand je hier letterlijk weg.
Nog een leuk weetje over Vietnam trouwens, haha. Pak de wc rol (die nooit aan een haakje hangt, maar gewoon ergens staat) NOOIT zomaar vast. Er kan altijd een gigantische kakkerlank of spin in zitten.. Echt prettig hier die wc'tjes trouwens. Als ik terug kom ben ik waarschijnlijk wel van mijn spinnenfobie af, hahah.

We hebben hier trouwens wel iets gedaan! Die motor tour waar ik over schreef. Die was werkelijk prachtig. We hebben My Son gezien (een grote toeristische attractie) maar ook kleine dingetjes. Zo hebben we gezien hoe ze rijstbladen maken, (ik heb er zelf ook een mogen maken :) ) hebben we gezien hoe ze bezems maken in kleine huisjes, zijn we op bezoek geweest bij een bergstam waarvan de kindjes nog nooit blanken hadden gezien, hebben we over van die gevaarlijke wankelbruggetjes gelopen/gereden, en we hebben gezwommen in een klein stroompje diep in de bergen. Gelukkig konden de gidsen goed motorrijden, dus dat was ook weer een opluchting.

Nou vannacht gaan we in de bus zitten naar Nha Trang. Daar blijven we tot zaterdag. Waarschijnlijk gaan we daar ook gewoon lekker strand hangen en de cultuur een beetje bewonderen.

We gaan zo snel even wat eten, dus het was eventjes snel wat typen :P Maar binnekort komt er meer. We hebben net ook besloten dat we meer van Cambodja willen zien. Zo gaan we de mekong af richting Laos, naar een plaatsje waar veel dolfijnen zijn. Ook gaan we ergens in Zuid-Noord Cambodja naar een olifanten park. Wel spannend maar toch ook wel heel leuk allemaal :D

Ik hoop snel weer een reisverslag te kunnen schrijven. Helaas gaat het denk ik niet lukken om fotos erop te zetten.. Maar wie weet! Ik zal het blijven proberen!

Ow, bijna vergeten te zeggen: Ik heb 2 jurkjes laten maken en 1 jumpsuit. Alles leek zo leuk, en ik kon niet meer kiezen. Ook heb ik een mooie donkerrode ring gekocht. Met echt robijn erin(?) Daar twijfel ik zelf nog al een beetje aan, maar het klinkt wel leuk, hahah.

Liefs van mij!

  • 17 Juli 2012 - 17:53

    Aart:

    Hoi lieverds
    Dat buikpijn gedoe......... nu bijna twee weken komt er wat rust in die buik dus ...hoopvol!!!!
    Leuk verhalen lezen en zeker met het gevoel dat ik daar nooit weg had moeten gaan.
    xxx en maak plezier het is zo 17/8 groet aart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2016

Brisbane

17 Oktober 2016

Australië

18 Oktober 2012

Twee maanden later

17 Augustus 2012

Op naar huis!

08 Augustus 2012

Cambodja!
Laura

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 9957

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: