Op reis! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Laura Huber - WaarBenJij.nu Op reis! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Laura Huber - WaarBenJij.nu

Op reis!

Door: laurahuber

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Hoihoi iedereen!
Morgenvroeg vertrekt Aart alweer naar Nederland toe helaas. Hij neemt de laptop van lennart mee, dus dat betekend ook gelijk dat ik vanaf nu eigenlijk niet meer 'even snel' een reisverslagje kan typen, of fotos erop kan zetten. Waarschijnlijk krijgen jullie dus de komende tijd iets minder reisverslagjes van me, en ik denk dat fotos al helemaal lastig gaan worden.. Maar ik hou alle gebeurtenissen bij in een boekje, dus jullie kunnen alles in ieder geval terug lezen als ik weer thuis ben, haha. Maar ik ga wel proberen wat internet cafés op te zoeken hoor ;) Ik ben benieuwd vanaf waar mijn volgende reisverslagje komt.. We'll see. Hele fijne tijd in Nederland alvast iedereen! En als er echt iets is kan je altijd smsen ;)

Heel veel liefs en knuffels vanuit dit verre land! <3

  • 06 Juli 2012 - 17:57

    Gerda En Bram:

    We zullen je spannende reisverhalen missen hoor, als je geen laptop meer hebt. We keken er echt naar uit. Alle foto's staan inmiddels op mijn computer. Die rondreis die jullie gaan maken lijkt me echt geweldig. Een goede thuisreis voor Aart en we hopen van jullie af en toe ook nog eens iets te horen. Alle goeds gewenst van ons.

  • 06 Juli 2012 - 22:47

    Elien:

    Heee lau,

    Jammerrrr, maar komt vast wel goed! genoeg internetcaffeetjes daar, je moet dr volgens mij alleen heeeeeeel geduldig zijn (heb ik tenminste gehoord - sorry als t niet klopt;p)
    je maakt me wel een beetje jaloers met alle reisverslagen en alle mooie foto's! haha

    Nog een hele fijne tijd daar en ik mail je snel weer een keer!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 Juli 2012 - 09:19

    Anne:

    Smsen? : O als je bereik hebt in de natte rijstvelden, hoge gebergtes, zandkleurige tempels of groene wouden ^^ (heeeerlijk lijkt me jullie reis.: ) )

    Melvin bedankt je nog voor je felicitatie ;) En ik geloof dat ik alleen nog maar hoef te zeggen; doe alsteblieft voorzichtig :P verlies elkaar niet uit het oog, maak er wat van & we horen wel weer van j ^^

    Liefs,

    ''grote'' zus.

  • 07 Juli 2012 - 15:25

    Anna :

    Hee Lau!
    wat jammer, ik had deze 'waarbenjijnu' pagina pas net ontdekt! ik dacht, ik ben benieuwd hoe Laura het heeft, laat ik eens kijken of ze toevallig al een reisblog heeft, en toen zag ik dit en ik heb meteen al je leuke spannende verhalen gelezen. ik ben wel jaloers hoor! Het klinkt inderdaad allemaal heel leuk! Ik zal je blog goed in de gaten houden, je vindt vast ergens weer een internetcafé ofzo! :)
    veel plezier nog!
    heel veel liefs xxxx

  • 07 Juli 2012 - 15:57

    Pauline:

    Hoi Laura, ik heb zojuist al je reisverslagen gelezen en de bijbehorende foto's bekeken en het is in één woord geweldig! Wat heb je al veel meegemaakt, gezien en afgezien, maar dat laatste maakt dat je daarna juist nog extra kan genieten. Je verhalen zijn erg leuk om te lezen, je hebt een gezellige levendige manier van schrijven en je blijft ook vrolijk als het zwaar is :-I.
    Dankzij de mooie foto's erbij krijg je ook een indruk van hoe het daar is, erg leuk om te zien hoe jullie bij die Vietnamese familie aan tafel zitten. en erg grappig hoe die lange Lennart achterop bij die kleine vrouwelijke gids zit, had hij in ieder geval wel goed uitzicht!
    Prachtige foto's van de rijstvelden en die van jou met die tamme (wist je het zeker?) buffel.
    Het verhaal van die non met het gevouwen zwaantje is heel bijzonder en het lijkt me op de foto ook een hele wijze vrouw.
    Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat meemaken, maar ik begrijp dat het zonder laptop niet meer zo makkelijk gaat om iedereen op deze manier op de hoogte te houden.
    Maar het gaat om jullie, dus geniet ervan!
    Groetjes Pauline

  • 07 Juli 2012 - 22:08

    Opa Conrad :

    Hoi Laura!
    Ontzettend leuk om je verhalen te lezen! Net als Anne eerder schreef: om er jalours van te worden. Nou ja, van de leuke en prachtige dingen dan die jullie meemaken. Maar er zijn ook dingen bij die ik een soort vuurproef vind die je blijkbaar maar moet ondergaan. Goed dat je je taai houdt! Blijf echter vooral maar genieten van al het bijzondere dat jullie mogen beleven! Blij te lezen dat je er zo'n zin in hebt.
    Heel veel liefs en goede wensen voor jullie verdere reis. Groeten van Opa C., ook aan Lennart.

  • 08 Juli 2012 - 12:14

    Aart:

    Thuis in bennekom een dikke vette traan.
    Ik heb een beetje geproefd wat jullie mee gaan maken en dat is heel mooi.
    Ik heb genoten met jullie en mis jullie nu al.
    De vliegreis terug was wat saai zonder jou Laura!!!
    Veiligheid maak ik mij geen zorgen over jullie redden het prima samen.
    En blijf in je boek schrijven laura dan komt ,waar ben jij, in 1 keer af.
    Dikke zoenen voor jullie beide en veel plezier (maar wel zonder mijn htc)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2016

Brisbane

17 Oktober 2016

Australië

18 Oktober 2012

Twee maanden later

17 Augustus 2012

Op naar huis!

08 Augustus 2012

Cambodja!
Laura

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 9957

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: