Op naar huis! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Huber - WaarBenJij.nu Op naar huis! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Huber - WaarBenJij.nu

Op naar huis!

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Augustus 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Poeh wat een gedik om hierarki internet te krijgen zeg! Ik ben nu in kuala lumpur en heb eindelijk een Werkende iPad gevonden. Niet zo fijn typen dus alvast sorry voor de spelfouten! In ieder geval, na mijn vorige reis verslag zijn we met een tuktuk naar de angkor watt gegaan. Hartstikke luxe, om zo een hele dag rond gereden te worden voor maar 12 dollar! De temples waren schitterend, echt zo'n jungle book idee kreeg je erbij.

Vrijdag hebben we weer even een dagje niks gedaan, even bijkomen. Met lennart ging het gelukkig dus wel beter maar hij was nog wel heel moe. Zaterdag met een bus naar Thailand gegaan (Milan was zaterdag ochtend naar ons toe gekomen zo dat we samen konden reizen), we hebben er dus weer wat stempels in ons passport bij :) het was wel een hele lange rit, en wat wel vervelend was, was dat we een kleine minibus kregen in plaats van de beloofde grote bus. Een krappe Lange hobblinge reis dus!

Maar gelukkig kwamen we aan in Bangkok! En wat een mooie stad is dat zeg! Echt een grote wereld stad, met schattige kleine straatjes en leuke winkeltjes! De eerste paar dagen hebben we lekker gewinkelt en rond gelopen. Dinsdag hebben we een hele leuke tour gemaakt! Die dag hebben we weer olifant gereden, en op een bamboo vlot over een rivier gevaren. Weer een beetje de natuur in dus! :D ook hebben we nog met de train over de dead railway gereden. Wat een mooie omgeving!

Savonds zijn we samen met Ruben christel rudi en jasper uit gegaan. Heel gezellig om hun weer te zien! Na die lange nacht was het wel lastig om de volgende dag op de fiets te stappen voor de geplande fietstocht, maar we hebben het allemaal volghouden. Het was een hele gezellige dag en echt leuk om door de kleine straatjes van Bangkok te fietsen!

Donderdag met de hele groep naar het grootste winkelcentrum van Bangkok geweest. Daarna hebben we een echte Thai box weds tried gezien. Wat zijn die mannetjes Klein! Niet zwaarder Dan 60 kilo! We zaten 1 e rang, dus heel dicht bij de ring. Erg leuk om die culture daar op te snuiven! Savonds ( om 12 uur snachts eigenlijk, moët je nagaan hoelang die mensen werken!)heb ik nog een thaise massage genomen, als afsluiting van de vakantie. Heerlijk!

En vandaag dus alweer naar huis. Wat is de tijd snel gegaan zeg! maar het is ook wel Heerlijk om naar huis te Gaian. 2 maanden is Lang zat, haha.

Nu nog even wachten op het vliegtuig en Dan op naar holland!
Tot snel weer in Nederland,
Heel veel liefs van mij!